חוקר פרטי במרכז

אם אתם רוצים להסיר את אי הוודאות לגבי סוגייה שמעסיקה אתכם – כלכלית או אישית, חוקר פרטי במרכז הארץ הוא בדיוק מה שאתם צריכים. חוקר פרטי במרכז – מקצועי, מנוסה ומורשה משרד המשפטים, יוכל לפתור עבורכם שאלות רבות שללא איסוף סודי של מידע יהיה קשה מאד לענות עליהן. בין היתר, חוקרים פרטיים אוספים עבורכם מידע בסוגיות רבות על מנת שתוכלו לקבל החלטה. חקירות מידע עסקי, בדיקות לגילוי האזנות נגדכם, מחקר כלכלי, מחקר לענייני בגידה ועוד.

חוקר פרטי במרכז למגוון חקירות

חוקר פרטי במרכז מהמשרד שלנו מגיע עם ניסיון רב, ידע טכנולוגי והרבה מאד היכרות עם השטח. בין היתר הוא יעשה עבורכם:

מעקבים

מעקבים על מנת לגלות הונאות, מעילות, איסוף ראיות, מעקבים כדי לגלות בגידות או ריגול תעשייתי, וכל זאת בדיסקרטיות מלאה ושימוש אמצעים טכנולוגיים ברמה הגבוהה ביותר, על פי המותר בחוק.

חקירות כלכליות

מחקרים כלכליים על מנת לאתר עבורכם נכסים בארץ ובחו”ל, להשיג עבורכם תדפיסי בנק והצהרות הון, חשבונות בנק, ביטוחים וקופות גמל, איתור נכסים, נדל”ן ורכבים של גורם שלישי, ריגול תעשייתי ועוד.

חשיפת בגידות

מחקר על מנת לגלות האם ישנה בגידה בין בני זוג, מגובה במסמכים ותמונות על מנת לגבש, אם הוחלט כן, תיק גירושין. איסוף ראיות משפטיות במקרים אלו קריטי, וחוקר פרטי במרכז מביא עמו הוכחות חותכות בנושא זה.

איתור וחשיפת האזנות סתר

בדיקה אם מרגלים / מאזינים לכם. כידוע, האזנות סתר אינן חוקיות בישראל ללא אישור שופט, ואסור (גם לנו) להקליט שיחות ללא אישור, וגם אז רק אם החוקר שלנו הוא צד פעיל בשיחה. בשל כך, אם אתם חוששים שעוקבים אחריכם מסיבות זדוניות ונגד החוק – נוכל למצוא המידע עבורכם.

גנבות והונאות

נוכל לאתר עבורכם רכב, נוכל לחקור עבורכם מעילות בכל היקף, גם אם מדובר באנשים מתוך הארגון שלכם או בחברת עובדי קבלן. נוכל לאתר עבורכם כל מידע בענייני עובדים, לרבות כשלים באבטחת המידע בארגון שלכם, וגם בניית יכולות הגנה לפעמים הבאות.

אם אתם רוצים חוקר פרטי במרכז ברמה הגבוהה ביותר, באישור משרד המשפטים ובתוך שמירה על סודיות ושירות רגיש ומקצועי, אנחנו כאן עבורכם.