בגידה 

בן בני זוג, אך אם בעבר בגידה הייתה נחלתם של הגברים בעיקר, כיום גם נשים בוגדות. בגידה אין משמעה בהכרח פירוק של המשפחה כמובן, אך אם אתה רוצה לדעת את האמת, שים לב לסימנים הבאים:

1. מצבי רוח עולים ויורדים
רגע אחד היא מאושרת בביתה, ואחרי שעה או שעתיים היא עצבנית, זועפת ולא מרוצה מדבר… מצבי רוח עולים ויורדים עלולים להיות סימן לכך שהיא משווה את מה שיש לה בבית עם מה שמציעים לה בחוץ, ומתקשה להחליט מה היא מעדיפה.

2. "אתם אשם בכול!"
אם אשתך פתאום מאשימה אותך בכל דבר קטן שמשתבש, ייתכן שהיא מרגישה אשמה בגלל משהו שהיא עשתה ולא סיפרה לך. נסה לבדוק אתה את הפשר להאשמות הרבות.

3. "התגעגעתי אליך כל כך!"
אם היא מרגישה אשמה, ייתכן שהיא גם תנסה לפצות אותך בהרעפת חיבה רבה פתאום, מבלי שאתה למעשה תדע מדוע. היא תתרפק עליך ככה סתם באמצע היום, ותצהיר בריש גלי שהתגעגעה אלייך מאוד אחרי שלא התראתם לכשעתיים בלבד.

4. מספרה, ציפורניים, בגדים חדשים
מי שבוגד רוצה כמובן להיראות במיטבו או במיטבה למען הקשר החדש. אם אשתך בדרך כלל צנועה בהוצאות הטיפוח שלה ולפתע היא מבקרת במספרה, במכון הציפורניים ובקניון כל שני וחמישי, ייתכן שהיא מנסה להרשים את הגבר החדש שפגשה.

5. הוצאות מרקיעות שחקים
כמו כן, שים לב להוצאות האחרות של בת זוגך. אם פתאום מופיעים אצלה חיובים עבור מקומות בילוי חדשים, הצגות ומסעדות יקרות, הדבר דורש בדיקה. שאל אותה אם היא מבלה והאם תוכל להצטרף מדי פעם!

6. להתראות וביי
תקשורת עניינית ונטולת חיבה בין בני הזוג היא תמיד סימן מחשיד. פתאום לא טורחים לציין שאוהבים, פתאום אין על מה לדבר מלבד תשלום החשבונות השוטפים והילדים. יוצאים מהבית כמעט בלי להגיד שלום, והולכים לישון בלי להגיד לילה טוב. נסה לדובב את בת זוגך ולגרום לה להיפתח, ובדוק האם אתם מצליחים להחזיר את החיבה לתקשורת שלכם.

7. מין סוער
אם בת זוגך אהבה עד כה מין רגיל וסטנדרטי, ופתאום היא מגלה עניין באזיקים ושוטים, הדבר מעורר כמובן חשד. נסה לשאול אותה מאיפה הגיע העניין החדש, ומאיפה למדה להכיר ולאהוב מין סוער פתאום.

8. מין משעמם
לחילופין, ייתכן שתגלה כי בת זוגך, שעד כה הייתה מרוצה מאוד מהמין שלכם, אינה מגלה בו עוד כל עניין. אין לה שום רצון באינטימיות, והכל נראה לה משעמם ושגרתי. נסה להציע לה משהו חדש, ובדוק האם המצב משתפר.

9. לוח זמנים צפוף ומשתנה
לסיום, שים לב ללוח הזמנים שלה, ובייחוד בדוק האם נראה שיש פעילות חדשה שתופסת את זמנה או גורמת לה לשינויים פתאומיים בלו"ז.