חוקר פרטי בגידות

סימנים לבגידה – מתי מומלץ להתייעץ עם חוקר פרטי?
לא משנה כמה בן הזוג שלך ינסה לשמור על דיסקרטיות, ישנם לא מעט רמזים שיוכלו לסייע לך לגלות את האמת שמתרחשת מאחורי גבך. כנ”ל לגבי הגבר שלאחרונה אשתו התחילה להתנהג באופן חשוד. ריכזנו עבורכם מספר סימנים שאספנו במהלך השנים בעבודת חוקר פרטי בגידות ,שכדאי לשים לב אליהם כדי לזהות בגידה בזמן אמת.

אלו הם כמה תמרורי אזהרה המעלים את הסבירות לבגידה בקרב בני הזוג. שימו לב שחיי הזוגיות הם מורכבים ולא כל סימן בודד מעיד בהכרח על בגידה, יתכן שמדובר בבעיה אחרת המפריעה ליחסים בין בני הזוג.

מתי מתעורר חשד לבגידה?

אחד הסימנים המובהקים שצריכים להדליק נורה אדומה למשהו שמתרחש מאחורי גבכם הוא שינויים בהרגלים הקבועים של בן הזוג.

לדוגמא גבר או אישה שהיו רגילים להשאיר את הטלפון הנייד בסלון ולפתע החלו לקחת אותו למקלחת, או התנהגות חשודה אחרת שהחלה להופיע בקשר לטלפון הנייד.
הטלפון הנייד מכיל הרבה מאוד מידע – תמונות, הודעות SMS, התכתבויות אימייל, וואטסאפ ועוד. בעל שבוגד או אישה שבוגדת מפגינים התנהגות חשודה בקשר לטלפון הנייד שלהם שרוב המקרים יכול להסגיר את הבגידה. במידה ומתקיימת בגידה סביר להניח שהיסטורית השיחות והטלפון תסגיר אותה. לכן בני הזוג מתנהגים בצורה חשודה עם הטלפון הנייד – למשל שומרים אותו בכיס או בתיק כך שלא יהיה נגיש לבן הזוג ונמנעים להניח אותו להטענה במקום גלוי.

בדומה לטלפון הנייד, גם המחשב הוא כלי לגיטימי לתקשורת בין אנשים. בעזרת המחשב ניתן גם להכיר פרטנרים חדשים לבגידות. במידה ואחד מבני הזוג מבלה לבד מול המחשב בשעות הלילה ושומר על פרטיותו זהו סימן אזהרה. במקרים כאלו הגבר או האישה מוחקים את היסטורית הגלישה ומגנים על המחשב בסיסמא.

היעלמות של בן או בת הזוג לשעות ארוכות בצורה לא שגרתית. מניסיוננו, גברים לרוב יתרצו את ההיעדרויות הארוכות מהבית בתואנה שהם צריכים לעבוד או למלא מכסה של שעות נוספות במשרד. נשים לרוב יתרצו את ההיעדרות בכך שהן מבלות עם חברות, עבודה או סידורים. אחת הדרכים לבדיקה היא פשוטה מאוד, לבדוק את אמינות הדברים ולהפתיע.

במידה והגבר שלך אמר לך שהוא נמצא בעשר בלילה במשרד, קפצי למשרד עם מנה מהמסעדה שהוא הכי אוהב והפתיעי אותו. האישה טוענת שהיא בבית קפה עם חברות? צא עם חברים ועבור במקרה ליד בית הקפה, סתם כדי להגיד לה שלום. במידה ובן הזוג לא היה במקום שהצהיר עליו, לא מומלץ לחשוף זאת ולהתעמת עמו בשלב זה, אלא להתחיל באיסוף ראיות חותכות למען הסר ספק.

בגידה תמיד משאירה עקבות

אחד הסימנים שיכולים להעלות את החשד לבגידה הוא מצב רוח שונה מהרגיל. לרוב מדובר על שיפור במצב הרוח אך לעתים הבחנו גם בעצבנות גדולה וכעסים שמנותבים לבן הזוג הנבגד.
פעילות חשודה בכרטיס האשראי – ניתן לדעת הרבה על אדם בזכות דוח כרטיס האשראי שלו. הכרטיס מראה בדיוק איפה משכתם כסף מהכספומט ואיפה שילמתם בכרטיס אשראי. אם לדוגמה הבעל אמר שהוא צריך לעשות משמרת לילה בעבודה ופתאום את מגלה חיוב בבית מלון או מסעדה אז זה סימן בעייתי מאוד.

כמו כן לעתים ניתן להבחין בהוצאות גדולות של כסף מזומן שלא ברור למה נועדו. במידה ואתם חושדים בכך, אחת האופציות היא לבדוק את חשבון הבנק של בן זוגכם או בת זוגכם בהסכמתם המלאה כמובן. משיכות גדולות של מזומנים נועדו לרוב לצורך רכישה של מתנות לבן או בת הזוג המסתוריים, תשלום לצימרים או חדרי מלון לפי שעה, היו ערים לכך.

סוג נוסף של עקבות יכול להיות ריחות של בושם שמופיעים על הבגדים, סימנים של אודם או שריטות על הגוף וכיו”ב. כמו כן במידה ותדירות קיום יחסי המין יורדת, ישנו סיכוי שמתקיימים יחסי מין מחוץ לנישואין. בגידות לעתים גורמות לגברים להתלבש טוב יותר ולהקפיד באופן כללי על ההופעה החיצונית יותר מהרגיל. שימו לב אם הגבר שלכן קנה לאחרונה בגדים חדשים, אפטר שייב חדש או שהתחיל להתאמן יותר מהרגיל בחדר הכושר.

במקרים רבים פתאום נראה שינוי בהופעה החיצונית של האישה, היא פתאום מטפחת את עצמה יותר מהרגיל ואולי אפילו מתחילה דיאטה ושמירה על כושר מתוך רצון למצוא חן בעיני המאהב.
ולא לשכוח, להקשיב, במידה ואתם חוששים כי מתקיימות בגידות במערכת הזוגית שלכם, ההמלצה היא לכרות אוזן ופשוט להקשיב. כשמישהו מנהל רומן עם אדם אחר, הוא יזכיר את השם שלו מדי פעם. כשזה קורה, נימת הקול וטון הדיבור יקבלו גוון מיוחד. ניתן לשאול את בן הזוג בעקיפין אודות הגב’ או האדם החשוד, ולנסות לחוש ולפי מידת הרי אקטיביות שלו ולהבין האם אכן מתרחש פה רומן מאחורי גבכם או לא.

עד כמה רחוק אפשר ללכת עם השקר

אחד הסימנים המובהקים ביותר לקיום של רומן מחוץ לנישואין הוא תירוצים. שימו לב כמה הדברים של בן או בת הזוג שלכם נשמעים הגיוניים. שימו לב כמה בני או בנות הזוג שלכם מפרים את השגרה בזמן האחרון. רומן בתוך מערכת יחסים ארוכה תמיד מפר את השגרה.
מה לעשות כשעלה החשד לבגידה?

אחת ההמלצות החשובות ביותר במהלך הבדיקות היא, לא לתת לצד השני את התחושה שאתם חשים במשהו, כיוון שבמצב זה, בן הזוג הבוגד, יהפוך זהיר מאוד ויקפיד הרבה יותר בהסתרת הקשר. דבר זה למעשה מלמד את בן הזוג הבוגד כיצד להסתיר את הרומן, דבר אשר יקשה בהמשך על גילוי האמת.

חשוב לזכור שכל הסימנים הללו הן רק נורות אזהרה ואינן הוכחה לכך שבן או בת הזוג מנהלים מערכת יחסים מחוץ לנישואים. כשנדלקות נורות האזהרה , מומלץ לברר זאת באופן מקצועי, עם חוקר פרטי , אשר יוכל לתת תשובה חד משמעית ולא פחות חשוב, להשיג את ההוכחות מבלי לחשוף את עצם הבדיקה. דבר אשר ייתן יתרון נוסף בהמשך, במידה ויוחלט על תחילתו של הליך גירושין.

בהצלחה ובתקווה וכל חששותיכם יתבדו.
עוז סער, הוא חוקר פרטי מנוסה ובעל משרד חקירות, ברישיון משרד המשפטים. במהלך השנים, צבר המשרד מומחיות רבה להשגת ראיות לגורמים שונים בתחום האישי והעסקי, מעקבים וחקירות מיוחדות.